پاسخ به سوالات و ابهامات پرتکرار درباره رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر

پاسخ به سوالات و ابهامات پرتکرار درباره رتبه بندی معلمان

پاسخ به سوالات و ابهامات پرتکرار درباره رتبه بندی معلمان را در ادامه بخوانید.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 August 27
کد خبر: ۱۴۸۷۳۳
تعداد نظرات: ۸۰ نظر

به گزارش راهبرد معاصر سوالات و ابهامات پرتکرار درباره رتبه بندی معلمان به قرار زیر است:

1-با توجه به اینکه جانبازان حالت اشتغال از نظر مزایای اداری و استخدامی همانند نیروهای شاغل می باشد آیا مشمول مزایای رتبه بندی می باشند یا خیر ؟

 در خصوص موضوع مطروحه از معاونت حقوقی ریاست جمهوری استعلام شده است.

2-بعد از بارگذاری مدارک و مستندات توسط همکاران آیا امکان ویرایش و اضافه یا کم نمودن مدارک وجود دارد یا خیر -در صورتی که تیک تایید نهایی زده شود امکان ویرایش وجود ندارد

٣- بر اساس تبصره ۳ ماده ۶ آیین نامه افراد جديد الاستخدام به صورت پیمانی بکار گیری خواهد شد و تبدیل وضعیت آنها منوط به کسب امتیازات رتبه بندی معلمان و با رعایت سایر قوانین مربوط خواهد بود و ارزیابی آنها صرفا پس از دو دوره ارزیابی سالانه صورت می پذیرد. آیا این قبیل افراد بعد از دو سال سابقه تجربی مشمول رتبه بندی می شوند یا از ابتدای استخدام ؟ از روزی که استخدام پیمانی می شوند مشمول رتبه بندی می گردند. در مورد اینکه پیمانی هستند اگر از پیمانی به رسمی تبدیل وضعیت شوند باید دو دوره را بگذرانند.

۴- مطابق تبصره ماده ۸ آئین نامه بررسی و رتبه بندی کلیه اعضای هیات ممیزه مشمول قانون قبل از رتبه بندی سایر مشمولان صورت می پذیرد آیا این افراد بر اساس زمان بندی اعلام شده بایستی مدارک را بارگزاری نمایند یا این که زمان خاصی برای آنها در نظر گرفته می شود . بله، بارگذاری مدارک بر اساس زمان بندی است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 ۵- شیوه نامه موضوع تبصره ۳ ماده ۴ آیین نامه برای مصادیق رفتاری و عملکری مانند ضمن خدمت و مدرک تحصیلی و ... و آئین نامه اجرایی مربوطه کی ابلاغ می شود ؟ به زودی اعلام خواهد شد.

 ۶- امتیاز مدرک تحصیلی برای جانبازان ، آزادگان ، رزمندگان و فرزندان شهدا ، یک مدرک تحصلی بالاتر لحاظ می شود یا خیر؟ مدارک واقعی و اصلی ملاک عمل می باشد.

- 7مدارک و مستندات مربوط به چه بازه زمانی ( از ابتدای استخدام یا تاریخ خاصی ) باید بار گذاری شود ؟ از ابتدای استخدام لغایت ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - مگر اینکه تاریخ استخدام بعد از ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ باشد از زمان استخدام مدارک آنها قابل دریافت و بارگذاری و امتیاز رتبه بندی از همان تاریخ استخدام محاسبه خواهد شد.

 

۸- آیا برای شمول رتبه بندی شرط تمام وقت بودن ملاک می باشد یا خیر ؟ اگر چنین باید باشد مشمولین نیمه وقت بانوان ، تقلیل ساعت کاری قانون حمایت معلولان و مامورین به تحصیل نیمه وقت مشمول می باشند یا خیر ؟ -شرط تمام وقت بودن ملاک می باشد. نیروهای نیمه وقت بانوان و ... استثنا می باشند و مشمول می شوند.

 

9- آیا مامورین به تحصیل تمام وقت و مامورین به بسیج ، اتحادیه انجمن های اسلامی ، دفاتر نمایندگان مجلس ، سازمان دانش آموزی ، دانشگاه فرهنگیان و ائمه جمعه مشمول رتبه بندی می باشند یا خیر؟ | کارکنان مامور یا انتقالی به سایر دستگاههای اجرایی با حفظ پست سازمانی یا بدون آن) مشمول نمی شوند. صرفا افراد مامور با حفظ پست سازمانی (حقوق از مبدا ) به موسسات وابسته و دانشگاه شهید رجایی و فرهنگیان مشمول می شوند

 ۱۰- با توجه به این که بیشتر شاخص های حرفه ای و تخصصی در نظر گرفته شده مربوط به مشاغل طرح معلمان است آیا برای مشمولان بخشنامه ۲۳۰ که بیشتر سنوات خدمت را در پستهای اداری بوده اند و امتیازات شاخصهای فوق را ندارند ، ملاکهایی در نظر گرفته می شود یا خیر ؟ بله به صورت شاخص های جداگانه ای در نظر گرفته شده است. شاخص های کلی برای اینگونه افراد در نظر گرفته شده است.

11- نیروهای مهر آفرین که به استناد قوانین مربوطه به رسمی تبدیل وضع شده اند مشمول رتبه بندی می باشند یا خیر؟ - با توجه به تبصره ۴ ماده ۳ آیین نامه رتبه بندی، اجرای رتبه بندی منوط به تکمیل فرایند استخدام مطابق قوانین و مقررات خواهد بود.

 ۱۲- همکارانی که با حفظ پست سازمانی در مرخصی زایمان و استعلاجی هستند مشمول رتبه بندی می باشند یا خیر ؟ اگر جواب منفی است آیا در حال حاضر می توانند مستندات را بارگذاری نمایند ؟

بله

 ۱۳- مامورین به مدارس خارج از کشور ( اصلی و تبعی ) مشمول رتبه بندی هستند یا خیر ؟ -

به مامورانی که حقوق ارزی ( نیروی اصلی) دریافت می کنند رتبه بندی تعلق نمی گیرد.

 

 ۱۴- نیروهای پیمانی مشمول که در وضعیت مرخصی زایمان بوده و حقوق خود را از تامین اجتماعی دریافت می نمایند می توانند مدارک خود را بارگذاری نمایند یا خیر؟ - بله

 ۱۵- افرادی که در حال حاضر در وضعیت مرخصی بدون حقوق هستند می توانند مدارک خود را بارگزاری نمایند یا خیر ؟

خیر

 ۱۶- بازنشستگانی که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ بازنشسته شده اند آیا شامل رتبه بندی می شوند یا خیر؟ چگونه؟

بله - همانند سایر کارکنان به حسب مدت اشتغال

 ۱۷- افرادی که بر اساس بخشنامه ۷۱۰/۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸ مهر آفرین) استخدام پیمانی گردیده اند مشمول رتبه بندی هستند؟ در مرحله پیگیری است.

 

 ۱۸- افرادی که از دو سال مورد نیاز فقط یک سال ارزشیابی دارند و به دلیل مرخصی زایمان یا استعلاجی و ... ارزشیابی نشده در قسمت ارزشیابی چگونه امتیاز خواهند گرفت؟ - از زمان کار کرد می توانند استفاده کنند.

 - 19اخذ مدرک از دانشسرا، مراکز تربیت معلم و دانشگاه شهید رجائی ۲۰ امتیاز دارد آیا این بند علاوه بر امتیاز مدرک اصلی می باشد؟ - بله . تا سقف امتیاز ۸۰ در نظر گرفته شده است

 

. ۲۰- افرادی که از تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ به بعد در آموزش و پرورش استخدام می شوند لازم است برای رتبه بندی اقدامی انجام دهند یا خیر؟

بله

 ۲۱- افراد مامور به سایر سازمانها با حفظ پست و بدون حفظ پست مشمول رتبه بندی می شوند یا خیر؟ - خير

 ۲۲- با توجه به عدم صدور حکم رتبه بندی، تاخیر در پرداخت کسورات بازنشستگی صندوق تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری اندیشیده شده است؟

بله

 

 ۲۳- با توجه به نزدیک بودن پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۰ ، آیا احکام رتبه بندی به پاداش پایان خدمت این عزیزان می رسد؟ و آیا در پرداخت پاداش لحاظ خواهد شد؟

با توجه به اصلاحيه حكم تفاوت پاداش هم پرداخت می شود.

 ۲۴- آیا تدبیری برای نفراتی که از تاریخ اجرا این حکم جابجا شده اند ، صورت گرفته، که نیاز به جابجایی اطلاعات پرسنل نباشد. بله. بر اساس اطلاعات موجود در منطقه ای که در آن خدمت می نمایند در سامانه مربوطه بارگذاری می شود. نیروی انتقال موقت توسط منطقه مبدا

 ۲۵- توافقات لازم با مشمول کسور بودن یا نبودن بند در حال اضافه شدن، با صندوق های بازنشستگی و لحاظ نمودن یا ننمودن در حقوق؟ رتبه بندی مشمول کسور می باشد.

 ۲۶- با توجه به ثبت نمرات ارزشیابی در سیستم پرسنلی ، نمره در سامانه قابل مشاهده نمی باشد؟

قابل مشاهده شده است.

| ۲۷-. در هنگام بارگزاری مدرک تحصیلی پیغام "تیک مربوط به دانشسرا ، تربیت معلم ، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را | بزنید" ، نمایش داده می شود ؟

مشکل تیک حل شده است. - در صورتی که مدرک تحصیلی مربوط به این دانشگاه ها نمی باشد. زمانی هم تیک زده می شود پیغام : "مدرک بالاتر از حکم کارگزینی وارد نکنید" مشاهده می شود. در حالی که در حکم کارگزینی این مدرک اعمال شده است. - در حال پیگیری

 ۲۸- با توجه به عدم صدور حکم رتبه بندی، در خصوص پرداخت کسورات صندوق های بازنشستگی کشوری و تأمین اجتماعی ارائه طریق فرمایید. - در حال بررسی است و بعد از صدور احکام از تاریخ اجرا کسورات اعمال می شود.

پرداخت مابه التفاوت احکام رتبه بندی معلمان

 ۲۹. با توجه به تنظیم اسناد مالی پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۰ ، در خصوص بندی به پاداش پایان خدمت اعلام نظر بفرمایید. - با اصلاح حکم مشکل حل می شود

 ۳۰. در سامانه rtb.medu.ir میزان دسترسی کارشناسی های ادارات نامشخص بوده و مشابه دسترسی متقاضیان رتبه بندی می باشد. پشتیبان سامانه در سطح استان ها می بایست دسترسی لازم جهت پاسخگویی را داشته باشند. - به زودی اصلاح می شود.

 ۳۱. با توجه به عدم اعلام رسمی از سوی ستاد جهت بارگذاری مدارک در خصوص نحوه اطلاع رسانی به همکاران واحد های آموزشی اعلام نظر فرمایید. - اعلام شده است.

32-سامانه رتبه بندی با سیستم پرسنلی لینک بوده و پس از تعیین رتبه فرد در سامانه مذکور، رتبه افراد در سیستم پرسنلی جهت صدور حکم قابل مشاهده است؟

بله

 ۳۳- در خصوص بارگذاری آخرین مدرک تحصیلی شفاف سازی شود.

- امتیاز آن برای تعیین شایستگی محاسبه می شود.

 ۳۴. در خصوص استفاده از صاحب نظران با توجه به ذینفع بودن همکاران شاغل آیا امکان استفاده از نیروهای بازنشسته میسور می باشد؟ -در سمت ارزیاب می توانند همکاری داشته باشند.

 ۳۵. با توجه به اینکه در بند ۵ اعلام شده است در سطح استان هیئت های ممیزه می توانند کارگروه های تخصصی و موضوعی با مسئولیت معاون پشتیبانی ، اداره سنجش و اداره روابط عمومی تشکیل دهند عملا مسئولیت هیئت های ممیزه به عهده امور اداری محول می گردد. - هیئت ممیزه در مقامی بالاتر از کار گروهای تخصصی است.

 

۳۶- بعد از بارگزاری مدارک و مستندات مربوط به رتبه بندی آیا اصل یا کپی مدارک توسط شخص ذینفع به امور اداری ارایه شود یا خیر؟ - بله پرونده رتبه بندی تشکیل می شود. و

 ۳۷- آیا سنوات خدمت در سایر دستگاههای دولتی و دوران تحصیل هم دارای امتیاز می باشد یا خیر؟ - خیر . سنوات تجربی

 ۳۸- همکاران مشمول مهر آفرین آموزشی آیا مدارک بارگذاری می کنند؟ - تا تعیین تکلیف خير

 ۳۹- با سلام مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در سامانه رتبه بندی شامل چه مواردی است؟

ف) طراحی، تولید و ساخت نرم افزار، تجهیزات و ابزارهای آموزشی، پرورشی، کمک آموزشی و اداری و هر گونه دستاورد های مربوطه ب ) پژوهش های مرتبط با بهبود عملکرد معلم همانند اقدام پژوهی، درس پژوهی، روایت پژوهی ج) تالیف، تدوین یا ترجمه کتاب در زمینه آموزشی و تربیتی د) مقاله چاپ شده در نشریات علمی معتبر و مرتبط با آموزش و پرورش .) آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده تا قبل از ۱۴۰۰/۶/۳۱ و گواهی عضویت یا گواهی حضور فعال در شوراهای آموزشی پرورشی، اداری، کارگروه های انجمن های پایگاه های بسیج، اردوهای جهادی و هر گونه مشارکت در مراکز آموزشی، تربیتی و اداری

ز) گواهی و شواهد بهره گیری از دانش روز با کسب مهارت های لازم جهت رشد خود و دیگران مرتبط با عناوین شغلی

ح) لوح مقام در مسابقات، رویدادها، معلم، پژوهشگر و کارمند نمونه، جشنواره های تابعه وزارت و معتبر ملی منطقه ای، ناحیه ای و شهرستان، استانی، کشوری

ط) گواهی سابقه تدریس در کارگاه های تخصصی و کلاس های آموزش خانواده ای) گواهی سابقه تدریس در دوره ضمن خدمت یا در دانشگاه های وابسته به وزارت

ک) لوح تقدیر نامه های مرتبط با آموزش و پرورش در تمامی سطوح مدیریتی

 ۴۰- تعیین تکلیف نیروهای اداری محض و فرهنگی آموزشی و کارشناس حقوقی از طرح رتبه بندی مطابق قانون رتبه بندی این طرح صرفا مطعلق به رسته های آموزشی و فرهنگی می باشد.

 ۴۱- تعیین تکلیف مبلغ على الحساب نیروهای مهر آفرین در طرح رتبه بندی : با توجه به تبصره ۴ ماده 3 آیین نامه رتبه بندی، اجرای رتبه بندی منوط به تکمیل فرایند استخدام مطابق قوانین و مقررات خواهد بود

 ۴۲- آیا برای دریافت رتبه ۵ حتما باید تالیف کتاب و دو مورد مقاله نویسی ثبت شود یا اینکه امتیازات بندهای دیگر میتواند امتیازات موارد مطروحه را جبران کند؟ بله امتیازات سایر بند ها می تواند امتیاز موارد مطروحه را جبران کند

. ۴۳- همکارانی که در طرح مهر آفرین پس از چند سال تدریس در مدرسه ، امسال به اداره آمده اند آیا مشمول طرح رتبه بندی میشوند؟ و با توجه به تبصره ۴ ماده ۳ آیین نامه رتبه بندی، اجرای رتبه بندی منوط به تکمیل فرایند استخدام مطابق قوانین و مقررات خواهد بود .

۴۴- آیا مزایای رتبه بندی و مبلغ على الحساب به بانوانی که در حالت مرخصی زایمان هستند تعلق میگیرد؟

خیر

 ۴۵- تكليف همکارانی که در سالهای اخیر مدارک مربوط به برگزیده شدن در جشنواره ها و یا گواهی کارگاه های مختلف را کسب نموده اما مدرک مربوطه مفقود گردیده چیست؟

این دسته از همکاران میتوانند با ارائه گواهی مربوطه از مرجع صادر کننده نسبت به دریافت امتیاز مورد نیاز اقدام نمایند.

 ۴۶- آیا رتبه بندی مشمول بازنشستگان هم خواهد شد؟

بله - فرهنگیانی که تاریخ بازنشتگی بعد از ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ می باشد مشمول طرح رتبه بندی خواهند بود./کانال فرهنگیان آگاه

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴
روحانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
0
چرا همکاران رسمی که در مرخصی زایمان هستند رتبه بندی نمیشوند ؟! رتبه بندی مگه بر اساس حکم و حقوق نیست ما هم حکم و هم حقوق داریم .همه جا در راستای حمایت از فرزند آوری به مادران امتیاز میدهند اما آ. پ مادران را از رتبه بندی حذف میکند به جرم فرزند آوری ! این چه قانونیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
0
برای معلمانی که بدون آگاهی کامل و بخاطر زمانبندی محدود اقدام به بارگزاری کرده ولی ناقصه مدارک رو کامل بارگزاری نکردند و تایید نهایی زدند فقط بخاطر اینکه اطلاعات کافی نداشتند آیا امکان ویرایش را برای این همکاران فعال میشود ؟
ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
0
لطفا امکان ویرایش رو فعال کنید
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
0
احتراما لطف کنید برای کسانی که کد ملی 1 بودن اطلاع کافی از رتبه بندی نداشتن مدارک ناقص ثبت کردن تایید نهایی زدم. یه فرصتی بدید بزگترین لطف کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
0
سلام برای ارائه کارگاه ها چند مورد کارگاه لازم است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
لطفا امکان ویرایش رو فعال کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
احتراما لطف کنید برای کسانی که کد ملی 1 بودن اطلاع کافی از رتبه بندی نداشتن مدارک ناقص ثبت کردن تایید نهایی زدم. یه فرصتی بدید بزرگترین لطف کردید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
برای معلمانی که بدون آگاهی کامل و بخاطر زمانبندی محدود اقدام به بارگزاری کرده ولی ناقصه مدارک رو کامل بارگزاری نکردند و تایید نهایی زدند فقط بخاطر اینکه اطلاعات کافی نداشتند آیا امکان ویرایش را برای این همکاران فعال میشود ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
لطفا امکان ویرایش رو فعال کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
برای افراد تایید نهایی زده بخاطر تعجیل شما وقت برای ویرایش و اضافه نمودن بگذارید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
لطفا امکان ویرایش رو فعال کنید تا حق کسی ضایع نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
لطفا امکان ویرایش برای کسانی که تایید نهایی زدند فراهم شود
ناشناس
Switzerland
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
ویرایش مدارک بارگذاری شده رتبه‌بندی چه روزی هست....تایید نهایی زده شده.....
آموزگار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
سلام. من بخاطر محدودیت زمان ابتدای کار مدارک را بارگذاری کردم و حالا یکسری اضافه تر پیدا کردم
زمان ویرایش را فعال کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
لطفا امکان ویرایش بعد از تیک نهایی را فراهم کنید.
محمد مسعودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
0
0
آیا ویرایش وجود دارد یا نه
حسن انصاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
0
0
ااا
حسن انصاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
0
0
سلام ۳۰ خدمت حدود ۲۴۰۰ ساعت ضمن خدمت اما.ساعت ضمن خدمت ما تو سایت نمایش داده نمی شود آیا می تونیم تایید نهایی بزنیم
مهدی پهلوان نژاد جهرمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
0
0
لطفا در جریان باشید که ما بازنشستگان مهر هزار و چهارصد بر اساس حکم همسان سازی بازنشست شده‌ایم
پس از صدور حکم رتبه بندی هم باید بر اساس حکم همسان سازی برای ما احکام صادر گردد نه بر اساس میانگین دوسال آخر خدمت
در غیر این صورت قطعا به دیوان عدالت اداری شکایت خواهیم کرد
داود شکری
Bulgaria
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
0
آیا بازنشستگان ذینفع در رتبه بندی باید مستندات خود را بارگزاری کنند؟
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
0
سلام خسته نباشید من تیک نهایی زدم ولی چندمدرک رو بارگذاری نکردم امکان ویرایش هست برای فرهنگی .ما که سالیان سال با دانش آموز کنار اومدیم و تا حدی که جا داشت بهشون کمک میکردیم که سرگردان نباشند لطفا شما هم قدری با ما کنار بیایید
ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
مدرک تحصیلی من در سامانه رتبه بندی ثبت نشده و من تایید نهایی زدم لطفا امکان ویرایش مجدد را فراهم نمایید
عوض زاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
اشتباهی دکمه ثبت نهایی زدم درحالی که مدرک تحصیلی من ثبت نشده لطفا امکان ویرایش را فراهم نمایید
ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
لطفا دکمه ویرایش را برای کسانی که تایید نهایی زدن فعال کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
لطفا فرصت ویرایش مجدد را فراهم نمایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
مدرک تحصیلی من ثبت نشده و تایید نهایی زدم، تکلیف چیست، لطفا امکان ویرایش را فراهم نمایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
لطفا فرصت ویرایش مجدد را فراهم نمایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
لطفافرصت ویرایش را فراهم نمایید، اشتباهی تایید نهایی زدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
من اشتباهی تایید نهایی زدم و الان نمی تونم ویرایش کنم تکلیف چیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
سلام این چه قانون مسخره ای هست چون من تایید نهایی زدم الان امکان ویرایش ندارم و نتیجه ۲۹ سال زحمت و تلاش من با یک اشتباه هدر رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
لطفاً امکان ویرایش رو بعداز تیک نهایی فراهم کنید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
لطفا امکان ویرایش رو فعال کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
باسلام اگه امکان داره سامانه رتبه بندی را برای آنهایی که تآییدنهایی رازدندباز بزاریدتاحق همکاران ضایع نگردد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
لطفا ویراش رقم آخر سمت راست 8 رافعال کنید قبلا تایید نهایی شده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
ثبت نهایی کردم ولی ویراش فعال نیست رقم آخر کد ملی 8 می باشد بعضی از مدارک تازه پیدا شده
آموزگار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
سلان لطفا ویرایش بعد از تایید نهایی را فعال کنید بقیه مدارک رو چه جوری بارگذاری کنیم ؟
پریوش سعادتی
Japan
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
0
0
خواهشا تیک نهایی را زدم اشتباها لطفا بارگزاری شماره رقم سمت راست عدد صفر را فعال کنید کلی داره حقن از بین میره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
0
0
باسلام واحترام لطفا برای ما که نمی دونستم وبا توجه با محدویت زمانی تایید نهایی رو زدم تورو خدا امکان ویرایش رو فراهم کنید تا حق ما که این همه زحمت کشیدم ضایع نشه..
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
0
0
باسلام و احترام ببخشین بعد از وارد کردن مشخصات فردی و کد پرسنلی در سامانه رتبه بندی سامانه اعلام می کند کد پرسنلی شما درست نیست در صورتی کد پرسنلی را درست وارد می کنم بی زحمت در این مورد راهنمایمون فرمایید ممنون میشم
حسنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
0
0
سلام من نهم تایید نهایی زدم الان می خوام یه سری مدارک اضافه کنم دیگه باز نمیشه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
0
0
لطفا لطفا ویرایش مجدد رو دوباره فعال کنید. من و تعداد زیادی از همکارام سهوا تایید نهایی زدیم درحالی که خیلی از مدارک مهم رو بارگذاری نکردیم. اگه امکان اپلود مجدد فراهم نشه دو رتبه فرق میکنه برای من. این انصاف نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
0
0
سلام، برای من در قسمت مدرک تحصیلی، هیج مدرکی ثبت نشده، امکان بارگذاری مدرک هم ندارم. از کجا باید این مشکل پیگیری کرد؟
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
لطفا ویرایش رقم سمت راست عدد ۷ را فعال کنید
پروانه بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
سلام وقت بخیر ۲۹ سال سابقه دارم تیک نهایی رو زدم حالا مدارک تهیه شده از مدیر رو وارد نکردم چه کار کنم کمکم کنید تا ویرایش انجام بشه فردا ۱۶ شهریور منتظر پاسخ شما هستم
پروانه بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
سلام منتظر پاسخ نظرم در باره ی امکان ویرایش بعد از تایید نهایی هستم کمکم کنید
بنفشه
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
سلام ممنون از زحماتتون کمک کنید تا بعداز تایید نهایی امکان ویرایش وجود داشته باشه لطفا راهنمایی کنید
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
من تایید نهایی رو نزدم ولی دیگه نمیشه اضافه کنم چرا؟
با اینکه جا داره فعلا
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
با سلام و عرض ادب و احترام محضر شریفتان
ببخشید سوالی داشتم چند روز پیش در ابتدا ورود به سایت در قسمت بالای صفحه مدرک تحصیلی مشخصات مدرک ثبت شده در حکم بنده درج گردیده بود ولی حال که پس از چند روز برای ویرایش باقی مدارک وارد سایت شده ام مشخصات مدرک تحصیلیم در همان قسمت قبلی درج نشده است و قابل مشاهده نیست
این مورد طبیعی هست ؟؟یا خیر ؟

پیشاپیش سپاسگزارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
سلام ‌‌ ‌‌لطفاً‌ویرایش ‌‌بعداز‌ثبت‌نهایی‌فعال‌کنید من‌تیک‌مدرک‌را نزدم ‌برام نوشته ‌‌‌‌فاقداطلات الان باید ‌چکار‌کنم‌‌60امتیاز‌م‌‌کم‌میشه؟
صفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
سلام و وقت بخیر ، همچنان امکان ویرایش اطلاعات برای افرادی که ثبت نهایی زدند فراهم نیست ، لطفاً در صورت امکان ادمین محترم سایت از مراجع مربوطه سوال کنید تا مشخص بشه چه زمان این امکان فراهم میشه چون تا بیستم چیزی نمونده و ما خیلی از مدارکمون رو بارگذاری نکردیم صرفا به خاطر یک تیک تایید که ممکنه اشتباه هم زده بشه نباید فرصت ارائه مدارک از ما گرفته بشه ، ممنون
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
باسلام
باتوجه به اینکه بنده قبل از۳۱ شهریور ۱۴۰۰ دانشجو بودم چه مدارکی را باید بارگذاری کنم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
لطفا امکان ویرایش اطلاعات را برای کسانی که تایید نهایی زدند،فعال کنید.
پروانه بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
با سلام لطفا ویرایش رو امکان پذیر کنید
بی نهایت سپاسگزارم منتظر پاسخم
پروانه بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
سلام دیروز ثبت نهایی مدارک رتبه بندی شد
امروز هرچه می کنم ویرایش انجام نمیشه
لطفا راهنمایی کنید
پروانه بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
سلام چرا نظرم ثبت نمیشه یا پاسخشو دریافت نمی کنم ممنونم کمکم کنید
مژگان فیضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
0
چرا در قسمت مدرک علامت تیک نمی خوره.چند بار رفتم اداره که تاریخ مدرک دو درست کردم .ولی بازهم اصلاح نمیشه
طیبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
0
سلام اگر امکان داره سامانه رتبه بندی برای کسانی که اشتباها تیک تایید نهایی را زده اند مجددا فعال شود بسیار سپاسگزارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
0
باسلام لطفا یکبار دیگر ویرایش روفعال کنید تا کسانی که بعضی مدارک را فراموش کردند بارگذاری کنند چون خیلی ها نتوانستند همه مدارک خود رابارگذاری کنندمتشکرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
0
باتوجه به اطلاعیه کار گروه رتبه بندی معلمان مبنی بر تمدید ویرایش اطلاعات بارگذاری امروز بنده برای ویرایش اطلاعات رفتم نتوانستم ويرايش کنم لطفا راهنمایی بفرمایید متشکرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
0
لطفا امکان ویرایش را فعال کنید
زهرا حسن پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
0
خواهش میکنم مجدداً امکان دسترسی به بارگذاری را برای کسانی که تایید نهایی را زده اند فعال کنید
اشرفی دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
0
0
باسلام بنده خواستم مدارکممو بارگذاری کنم خواستم وارد سامانه بشم پس پر کردن فسادهای مربوطه این پیام را برام داد
شماره پرسنلی اشتباه است
علت چیست چون نمیتونم مدارکمو بار گذاری کنم
احمد قسامی پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
لطفا دوباره امکان ویرایش را برای افرادی که تیک تایید نهایی زده اند، فراه کنید.
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
با سلام، ما تعدادی از نیروها و مهندسینی که با داشتن چند سال سابقه کار در اداره نوسازی مدارس(وزارت آموزش و پرورش) پس از جابجایی و انتقال ناخواسته برای ادامه فعالیت و خدمت رسانی به محیطهای مدارس و هنرستانها(در وزارت متبوع)، سابقه سنوات قبلی را چگونه به سابقه تجربی جهت رتبه بندی محاسبه میکنند؟ همه سوابق مان در وزارت آموزش و پرورش بوده و هست، لطفا راهنمایی بفرمایید.
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
من وچند نفر از همکاران در31شهریور1400بازنشسته شدهایم چندین بار هم در سامانه رتبه بندی قسمت پشتیبانی ثبت درخواست زده ایم ولی متاسفانه رسیدگی نشده .خواهشا رسیدگی نمایید
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
0
0
سلام.
امتیازات ارزشیابی دو سال آخر مورد نیاز در رتبه بندی برای بنده بجای ۹۷ به ازای هر سال ، به اشتباه ۹۵ ثبت شده است و متاسفانه بعد از دادن پیام از طریق پشتیبانی نه تنها اصلاح نشد بلکه این بار مشکل رو دوچندان کردند خواهشاً جهت اینکه حقمون ضایع نشه دقت نظر بیشتری اعمال بفرمایید
سپاس از زحماتتون.
طیبه
Germany
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
0
0
سلام برای ویرایش مدارک بارگذاری شده که تیک ثبت نهایی هم زده باشیم باید به کارشناس میز کار رتبه بندی مراجعه کنیم ولی نمیدونم کجا تشکیل میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
0
0
لطفا تیک نهایی را برداشته تا بتوانیم مابقی اطلاعات را وارد نماییم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
0
0
لطفا سامانه برای کسانی که تایید نهایی رو زدند برای اصلاح ویرایش اطلاعات باز شود
سیف الله
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
0
باسلام نمره ارزشیابی بنده به جای ۹۷ عدد ۴۷ درج شده وباوجود یک ماه تلاش ورفتن به ناحیه ۲ارومیه واداره کل و...هیچ کس پاسخگو نبوده ومهلت پایان یافت ومجبورا تایید نهایی را زدیم این چه وضعی است چرا بدون انکه به معلم اطلاع بدن نمره اورا به اشتباه ثبت نهایی کردن چه کسی پاسخ گوست
مهين كارآمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
0
0
سلام با رمزم وارد رتبه بندي معلم مي شوم اما دكمه آبي ثبت فرم را كه مي زنم هيچ فرمي را نشان نمي دهد صفحه سفيد است مشكل كجاست؟
اموزگار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
0
امروز 14 مهر اما من هنوز نتونستم تایید نهایی را بزنم ایراد کجاست صفحه ی تایید را نمی تونم ثابت ببینم بعد از باز شدن صفحه سریع رد میشه و اجازه نمیدهد ثبت تایید نهایی را بزنم
ناشناس
Singapore
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
0
0
سلام من باز نشسته ۱۴۰۰ هستم و مدارک رو بارگذاری کردم و تایید نهایی رو زدم و پیغام هم برام اومده که شما تایید نهایی کرده اید اما مشکل اینجاست که مدیر میگه اسمت بالا نمیاد و شما تایید نهایی نکردید و نمی تونم اسمت رو به اداره بدم
هنراموز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
0
0
من تمام مراحل رتبه بندی را درست انجام دادم وتایید نهایی هم زدم حالا که مدیر می خواد امتیاز بده اسمم بالا نمیاد چک کردم دیدم بند خود اظهاری ثبت نهایی آن پریده وتایید نهایی هم به این دلیل مشکل پیدا کرده حالا چکار کنم لطفا راهنمایی کنید
براتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
0
سلام عرض ادب
لطفا قسمت ویرایش مدارک رتبه بندی رو فعال کنید چون بنده به یک کافی نت کم تجربه مراجعه کردم مدارک رو ناقص بار گذاری کرده با ۲۸ سال سابقه رتبم ا شده.
لطفا سامانه رو مجددا باز کنید.ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
0
لطفا لطفا ویرایش مجدد رو دوباره فعال کنید. من و تعداد زیادی از همکارام سهوا تایید نهایی زدیم درحالی که خیلی از مدارک مهم رو بارگذاری نکردیم. اگه امکان اپلود مجدد فراهم نشه دو رتبه فرق میکنه برای من. این انصاف نیست
برتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
0
سلام عرض ادب
لطفا قسمت ویرایش مدارک رتبه بندی رو فعال کنید چون بنده به یک کافی نت کم تجربه مراجعه کردم مدارک رو ناقص بار گذاری کرده با ۲۸ سال سابقه رتبم ا شده.
لطفا سامانه رو مجددا باز کنید.ممنون
اعظم سیاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
با سلام من در ثبت اعتراض اشتباه کردم و با این اشتباه رتبه یک میشوم.با وجود بیست سال سابقه و ۷۰۸امتیاز. فرصت ویرایش اعتراض نمیدن؟؟
اموزگار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
0
سلام آیا بعداز اعلام رتبه امکان آپلود مدارک هست؟میتونم اعتراض کنم ومدارک جامانده را بارگزاری کنم؟
اسحق محمدیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
0
0
با سلام وخداقوت بنده همیه امتیازات راگرفتم فقط در بخش شایستگی های حرفه ای مواردی که مربوط به تایید مدیر می باشد امتیاز لازم را کسب نکردم .اعتراض هم کردم.مواردی برای بارگذاری ندارد.چکار کنم؟لطفا راهنمایی کنید.با تشکر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار